ISO 9001 - Sistemi menadžmenta kvalitetom
Šta je ISO 9001:2015?
Standard ISO 9001 se zasniva na brojnim principima upravljanja kvalitetom, uključujući snažan fokus na korisnika, motivaciju i implikacije najvišeg rukovodstva, procesni pristup i stalno poboljšanje. Implementacija standarda ISO 9001:2015 obezbeđuje da korisnici dobiju konzistentno kvalitetne proizvode i usluge, što zauzvrat donosi mnoge poslovne koristi.
Serija standarda ISO 9000 se bavi različitim aspektima upravljanja kvalitetom i sadrži neke od najpoznatijih ISO standarda. Standardi pružaju smernice i alate za kompanije i organizacije koje žele da obezbede da njihovi proizvodi i usluge dosledno ispunjavaju zahteve klijenata i da se kvalitet stalno poboljšava.
Usvajanjem pristupa koji počinje da implementira efektivnije radne prakse i fokusira se na poslovne ciljeve organizacije, postići ćete sistem koji će vam pomoći i podržati vaše zaposlene i poboljšati nivo zadovoljstva korisnika.
Svi zahtevi ISO 9001 primenlјivi su za bilo koju organizaciju, kako za velike organizacije, tako i za mala preduzeća bez obzira na vrstu ili veličinu, ili proizvode i usluge koje obezbeđuju. Osnovna svrha ISO 9001 standarda Sistema Menadžmenta Kvalitetom jeste da pomogne organizacijama koje žele da razviju, primene i održavaju sisteme upravljanja kvalitetom, da uštedete vreme i troškove, poboljšaju efektivnost i efikasnost svoje organizacije i na kraju poboljšaju odnose i zadovolje potrebe korisnika.
Proveravanje QMS-a
Provera preko prve strane:
Interna provera sprovodi se od strane organizacije ili u njeno ime. Provera sprovedena u samoj organizaciji je veoma moćan i važan mehanizam koji omogućava sigurnost rukovodstva i zaposlenih da se sve izvršava po planu i identifikuje mogućnosti unapreðenja.
Provera preko druge strane:
Ove eksterne provere se sprovode od strana koje imaju koristi od organizacije, kao što su korisnici, ili od strane drugih lica u njihovo ime. Provera potencijalnih dobavljača i ugovarača stvara poverenje u njihovu sposobnost da ispune zahteve organizacija koje kupuju i pomoć u procesu odabira dobavljača.
Provera preko treće strane:
Provere se sprovode od strane nezavisnih proveravačkih organizacija, akreditovanih sertfifkacionih tela koja sprovode provere kako bi verifikovali usaglašenost sa standardima sistema menadžmenta kvalitetom u cilju dobijanja dokaza o ispunjenju zahteva standarda.
Ovakve provere imaju dve odvojene faze:
Faza 1: Pregled dokumentovanih dokaza koje obezbeðuje organizacija kako bi demonstrirala da su shvaćeni i razvijeni procesi za primenu odgovarajućih zahteva u svom dokumentovanom sistemu.
Faza 2: Provera na licu mesta da bi se ustanovilo da organizacija zaista uvodi i primenjuje svoj dokumentovani sistem. Ovo je prava provera koja obuhvata uzorkovanje aktivnosti ili zapisa koji se odnose na njih.
Upitnik za ponudu
Ako želite dodatne informacije o našim uslugama ili imate neka druga pitanja, molimo kontaktirajte nas.
Potrebna Vam je ponuda za sertifikaciju EMS Sistema menadžmenta životnom sredinom?
Popunite naš upitnik za ponudu ili nas pozovite!