Politika kvaliteta
Kvalitet je osnova daljeg razvoja i napretka
Odražavajući internacionalni fokus našeg preduzeća, nivo kvaliteta naših usluga sertifikacije i obuke mora da bude iznad inostrane i domaće konkurencije, i usaglašen sa najsavremenijim svetskim zahtevima i standardima.
Prioritet
Naši kupci zahtevaju usluge visokog kvaliteta a to ćemo obezbediti akreditacijama naših usluga sertifikacije menadžment sistema i saradnjom sa akreditovanim i ovlašćenim inostranim telima.
Ciljevi
Osnovni ciljevi našeg sistema kvaliteta vezani su za razvoj i isporuku visokokvalitetnih usluga, na vreme i sa najmanjim troškovima poštujući sva domaća i internacionalna pravila poslova sertifikacije pre svega ISO 17021, ISO 19011. Postizanje ovih ciljeva vodi ispunjenju i premašivanju želja i očekivanja kupaca, što je naš glavni zadatak, kome treba da budu podređene sve aktivnosti zaposlenih i saradnika.
Opredeljenja
Da bismo postigli ove ciljeve, opredeljeni smo da permanentno unapređujemo kvalitet kroz:
- stalno unapređenje odnosa sa kupcem, uz agresivni razvoj svih vidova podrške kupcima
- stalni razvoj i usavršavanje usluga, u potpunosti usaglašen sa željama i potrebama kupaca
- negovanje profesionalnih odnosa sa kupcima i podisporučiocima
- stvaranje uslova i ambijenta za kreativan i timski rad
- stalno usavršavanje i podizanje stručnosti i znanja
- obavezno uključenje svih zaposlenih i saradnika u ostvarivanje utvrđenih ciljeva i unapređenje sistema
- Ova politika će biti osnova svih ciljeva koji se uspostavljaju u operativnom radu kao i strateških opredeljenja
- Politika će biti stalno analizirana i preispitivana i menjana prema potrebama tržišta i sopstvenog razvoja IQMNET
Svaki zaposleni i saradnik ima pravo i obavezu da preispita one odluke i akcije nadređenih za koje smatra da vode smanjenju nivoa kvaliteta naših proizvoda i usluga.
Beograd, 12.06.2014
Direktor, Ana Mitić